Pages

Sunday, November 16, 2008

ADa APa DeNGan 16 NoV..

ada apa dengan cinta? itu cerita cinta, tapi ada apa dengan 16 Nov pula? ya, detik aku lahir ke dunia dan hari ini 16 Nov 2008 genaplah usia aku yang ke-28 tahun. syukur alhamdulillah padaNya, aku masih lagi diberikan kesempatan melihat dunia ini sejak mula-mula aku di sambut ke dunia tanggal pagi ahad 4.10 am 16 Nov 1980 di kg lundang, kota bharu.

sweet birthday gift from my syg, thanks syg

to my syg, tqvm birthday gift dihadiahkan untuk abg tanda kasih sayang ikatan kita selama ini. meskipun birthday pada 16 Nov, namun 4 hari sebelumnya abg sudah terima sweet gift daripada syg. so suprise tengok bungkusan yg di hantar ke ofis abg, sungguh terharu dan abg hargai dengan pemberian teristimewa syg. abg buka kotak bungkusan dan bukan setakat satu tapi 2 gift bungkusan yang syg berikan berserta kata-kata ucapan syg yg begitu menyentuh hati abg. so sweet gift for me, thanks a lot my syg.

"Abg.Slamat myambut hr ulangtahun ke 28.Muga tahun ini dmurahkn rzki, dan dbri pluang mptngktkn amalan pdnya.." sms ucapan di terima daripada my syg genap jam memasuki hari 16 Nov 2008, lantas selepas itu my phone ringing bcoz my syg called. thanks again my syg and i love u so much.

buat family tersayang nenek, ma, abah, my siblings dan anak-anak buah terima kasih atas ucapan ulangtahun kelahiran buat me. me juga doakan agar kita semua diberkati, dirahmati dan dimurahkan rezeki oleh Allah sentiasa. me juga sentiasa rindukan ucapan selamat hari lahir daripada arwah tok ayah dan ini tahun ke-2 me tidak mendengar ucapan daripada arwah tok ayah, me hadiahkan sedekah Al-Fatihah buat arwah tok ayah dan terima kasih jaga, didik, asuh me setahap ini. kepada rakan-rakan, sahabat handai berbanyak terima kasih juga atas ingatan dan ucapan ulangtahun kelahiran. semoga anda semua juga dirahmati dan diberkati hendaknya oleh Yang Maha Esa. hari kelahiran cukup bermakna buat aku tahun ini, terima kasih semua!!!

2 comments:

adeq said...

so sweet la..
butaway happy birthday!!!
hehe..sorry,late sgt wish..

zeme said...

thanx adeq..

late wish it's okey but kena kasi prezen la..hehehe..thanx again