Pages

Monday, March 24, 2008

UMNO : SuRat perPaduan..

Untuk tatapan, renungan buat ahli UMNO sekiranya masih sayang dan cintakan parti UMNO. Tiada salah untuk bukakan mata, lapangkan dada, luaskan pemikiran, cetuskan idea, cari kata sepakat, tentukan haluan, bulatkan perpaduan untuk keutuhan dan keteguhan parti.



Surat daripada YBM Tengku Razaleigh (Ketua UMNO Bahagian Gua Musang) kepada Bahagian dan Cawangan UMNO Malaysia mengusulkan diadakan Perhimpunan Agung Khas UMNO sebelum Perhimpunan Agung UMNO 2008 dilangsungkan. Surat seruan ini mungkin di anggap tidak releven bagi sesetengah pihak pada masa kini, namun sekiranya saranan ini dipertimbangkan dan digunapakai tatkala parti UMNO sudah terkubur mati meninggalkan nama sudah terlewat dan tiada gunanya lagi bak kata pepatah "SESAL DAHULU PENDAPATAN, SESAL KEMUDIAN TIADA BERGUNA..."

3 comments:

Anonymous said...

Hek eleh! Kuli pun apa kurangnya dengan kes-kes makan duit (cuba ingat semasa S46 lawan UMNO dahulu, apakah yang ditulis dalam surat khabar?) dah tua nak mampus pun masih ada angan-angan nak jadi PM tu!

Anonymous said...

"SESAL DAHULU PENDAPATAN, SESAL KEMUDIAN TIADA BERGUNA..."

ini pepatah lama semasa BN berkuasa, pepatah baru macam ini.

"SESAL DAHULU PENDAPATAN, SESAL KEMUDIAN TAK PENDAPATAN"

muahahahah!

Anonymous said...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Home Broker, I hope you enjoy. The address is http://home-broker-brasil.blogspot.com. A hug.