Pages

Thursday, May 24, 2007

so S.a.D in my life lately..

Apr 30, 2007
kehilangan datuk tersayang, pergi buat selama-lamanya..masih terngiang-ngiang call & sms pagi isnin dari adik.."abe me, tok ayoh x dok doh.." antara percaya atau tidak..umpama mainan mimpi..tapi tu la realiti..tok ayah tersayang sudah tiada lagi..

wahal baru ptg ahad sblm berangkat balik kl..aku sempat menemui tok ayah..tak ku sangka, genggaman erat tok ayah ptg tu..seolah tak benarkan aku balik kl..aku terkilan, tak tunaikan permintaan tok ayah mlm sblm tu.. "me..nnti tdo bawah deh mlm ni..jaga tok ayah"..maafkan me tok ayah...

May 12, 2007
dari pagi ke ptg aku beraksi dlm futsal soccer star boustead anjuran company aku..organized by boustead sport club..join just for fun..sbb aku minat sgt bola dari kecik..tak sangka pulak team aku "man utd" going to final..tapi sedih gak sbb kalah final ngan team "valencia" 0-2..tak da rezeki..runners-up je.. dulu time aku form 1, main bola utk team kelantan under 14 dlm FAM/MSSM/MILO kat kuala terengganu pun kalah final gak..kena 0-2 gak ngan team penang..ish ish..badi final ni..so sad..

but on same day gak..aku amat sedih sesgt..aku telah melukai hati someone so speacial for me..someone dat im luv so much..ntah kenapa, maybe terlalu ikutkan perasaan, sehingga aku tergamak guriskan hati insan tersayang..itulah kali terakhir aku bersamanya hingga ke detik ini..hukuman yg terpaksa aku terima atas kesilapan, kesalahan aku..yg aku tahu..aku amat menyayanginya selamanya..kerna janjiku ingin menjaga, bahgia bersamanya selamanya..tapi kini aku seolah kehilangannya..so sad in my life..nightmare for me..kehilangan someone dat im luv so much..aku amat merindui saat bersamanya sesgt...

May 23, 2007
my fav team LIVERPOOL kalah final liga juara² eropah 1-2 ngan AC Milan..nice game..but no luck..dari kecik aku minat LIVERPOOL...time zaman 80an lagi..kenny daglish, ian rush, john bannes, bruce grobbler, micheal owen, steven gerrad..haya..no luck, kalau time 2005 aku hepi LIVERPOOL won..nvmd, next year try again..but dis morning im was hepi..coz rindukan suara someone terubat..but im still miz her so much..

No comments: