Pages

Wednesday, September 8, 2010

KaSih AidiLFitri 1431H..

Kejutan buat ku sebelum cuti hari raya. Terfikir juga, ada lagi ke pada zaman ini semasa perayaan aidilfitri kad ucapan hari raya dikirimkan buat kenalan, sahabat handai, famili dikasihi dan insan tersayang? Jawapannya YA, masih ada yang berbuat demikian kerana bagi aku sendiri tidak lengkap perayaan aidilfitri tanpa kad utusan di kirim penganti diri, tanda ingatan tulus ikhlas dan kasih sayang.

Cukup teristimewa untuk aidilfitri kali ini, lagi teristimewa dan semestinya teristimewa menerima kad ucapan aidilfitri teristimewa kiriman daripada my syg buat ku. Membuatkan perasaan ini sungguh amat terharu, gembira di kala menuturkan setiap ucapan di pena bertemakan alunan merdu lagu raya. Kad raya yang sungguh bermakna buat ku dari insan tersayang. TQ so much to my syg dan abg hargai sesangat ikatan kasih yang sudah terjalin kita berdua.

Simbol love di kad, kata-kata yang sungguh menyentuh hati perasaan menceritakan betapa ikatan kasih sayang kita berdua cukup teristimewa untuk aidilfitri kali ini, lagi teristimewa berbanding syawal tahun lepas kerana kita sudah kian menghampiri kepada puncak kebahagiaan.

2 comments:

mohad said...

selamat hari raya

zeme said...

Selamat hari raya juga ijad.