Pages

Sunday, December 6, 2009

Firefly Christmas Hamper..


Bersempena sambutan Xmas 2009 serta New Year 2010, penerbangan Firefly yang terkenal dengan slogan Your Community Airline telah menawarkan pakej Christmas Hamper terhad buat pelanggan. Aku turut bertuah berjaya mendapatkan pakej terhad ini di Sales Office Centre, Skypark Subang Airport. Aku sebenarnya tidak mengetahui berkenaan promosi pakej ini pada mulanya, namun tuah manusia siapa yang tahu. Aku mengetahuinya melalui email dan bagi mendapatkan kepastian aku menelefon Sales Office Centre, lalu dinyatakan promosi pakej telah bermula tetapi Christmas Hamper adalah dalam unit terhad ditawarkan sementara stok masih ada. Apa lagi, memandangkan hari sabtu aku tidak bekerja dan kelapangan masa aku terus drive ke Skypark Subang Aiport untuk mengetahui lebih lanjut berkenaan pakej tersebut. Aku bersama seorang lagi rakan ke Sales Office Centre meninjau pakej yang ditawarkan dengan dilayani oleh pegawai kaunter yang menerangkan lebih lanjut berkenaan pakej tersebut. Christmas Hamper yang ditawarkan mengandungi 4 set pakej.

Set 1 (RM99):-
1 Return Domestic ticket
1 Aircraft Model
1 Orange Polo-T


Set 2 (RM149):-
2 Return Domestic ticket
1 Aircraft Model
1 Orange Polo-T

Set 3 (RM149):-
1 Return International ticket
1 Aircraft Model
1 Orange Polo-T

Set 4 (RM249):-
2 Return International ticket
1 Aircraft Model
1 Orange Polo-T

Oleh kerana unit ditawarkan adalah terhad, set 1 sudah kehabisan dan set yang lain masih terdapat. Aku bersama rakan tidak melepaskan peluang mendapatkan set pilihan yang diingini dan mengikut terma syarat Christmas Hamper penerbangan adalah ke mana-mana destinasti Domestic atau International serta sah untuk tempoh penerbangan bermula 1 December 2009 sehingga 1 June 2010. Thanks Firefly.

No comments: