Pages

Thursday, June 11, 2009

PaDa Mu Ku berSuJud..

Afghan - Pada Mu K...

Ku menatap dalam kelam
Tiada yang bisa ku lihat
Selain hanya nama Mu Ya Allah

Esok ataukah nanti
Ampuni semua salah ku
Lindungi aku dari segala fitnah

Kau tempat ku meminta
Kau beri ku bahagia
Jadikan aku selamanya
Hamba Mu yang selalu bertakwa

Ampuni ku Ya Allah
Yang Sering melupakan Mu
Saat Kau limpahkan karunia Mu
Dalam sunyi ku bersujud

Esok ataukah nanti
Ampuni semua salah ku
Lindungi aku dari segala fitnah

Kau tempat ku meminta
Kau beri ku bahagia
Jadikan aku selamanya
Hamba Mu yang selalu bertakwa

Ampuni ku Ya Allah
Yang Sering melupakan Mu
Saat Kau limpahkan karunia Mu
Dalam sunyi ku bersujud

Kau tempat ku meminta
Kau beri ku bahagia
Jadikan aku selamanya
Hamba Mu yang selalu bertakwa

Ampuni ku Ya Allah
Yang Sering melupakan Mu
Saat Kau limpahkan karunia Mu
Dalam sunyi ku bersujud
Pada Mu

song by afghan - pada mu ku bersujud

menitis airmata ku menginsafi sebenarnya hanya pada Mu ku sujud pinta kebahagiaan di sini jua di sana yang hakiki...

No comments: