Pages

Tuesday, June 14, 2011

Firefly's Flymail Super GT GiFT..

Thanks Firefly..as mentioned in previous posting link, I'm very lucky as one of top 15 members won Firefly's Flymail contest on last Friday. Tuah badan and rezeki awal hari Jumaat. So breaklunch tadi aku curi masa terbang ke Firefly ofis kt Complex A MAS Subang utk claim gift. Sampai je di MAS Complex A n lepas amik SZB visitor pass aku terus naik ke 3rd Floor utk ke ofis Firefly. Masuk je ofis Firefly, ada sorg staff tanya, "encik datang interview ker?". Hahaha..nak je aku jawab "kalau ada kerja kosong nak je di interview". Lagi pun aku dah lama bercita-cita nak tukar profesyen kerja n join aviation field plak. "Bukan, nak jumpa Mrs Shariza utk claim Firefly's Flymail gift" jawab aku.


So lepas signed pengesahan menandakan aku adalah antara pemenang bertuah n claimed gift tu, Mrs Shariza pun menghadiahkan gift goodie bag berisi 2 tiket masuk grandstand utk Super GT race 18 & 19 June ni kat Sepang bernilai RM100 setiap satu, 2 entry pass Super GT party worth RM50 each, 2 cards Touch n Go special Super GT edition, T-shirt n cap. Overall memang berbaloi hadiah dimenangi. After claimed gift, aku lepak lunch borak-borak dgn sorg member yg kerja dekat MAS di cafe MHub @ oneMH before balik ofis. Thanks again Firefly...

1 comment:

Anonymous said...

syok lah engkau boleh tengok amoi jepun tak cukup kain nanti.